Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Τι ειναι ακριβο?


Στη γειτονιά μου είναι ένας φούρνος , που τα έχει όλα . Όταν λέμε όλα εννοούμε όλα.
Τι ψωμιά , δέκα ειδών ψωμί, τι γλύκα , τι κουλουράκια σοκολατένια , σουσαμάτα , ζαχαράτα.Χίλια δυο καλά . Τρέχουν τα σάλια μου όταν μπαίνω μέσα . Τα θέλω όλα .
Αρκούμε όμως τις περισσότερες φορές στο κλασικό ένα ψωμάκι κάνω και ένα οφθαλμόλουτρο και δρόμο .Μερικές φορές όμως υποκύπτω στη πρόκληση και παίρνω κανά τερψιλαρύγγιο.
Χθες ζήλεψα την αγαπημένη μου ταρτούλα ,ξέρετε, ένα στρογγυλό ψωμάκι με λίγο μαρμελάδα από φρούτα , υποτίθεται, από πάνω.Την έπαιρνα 1,5 ευρω.Πλησίασα να δω πια θα διαλέξω και τα μάτι μου πέφτει στην τιμή. 2,1 ΕΥΡΩ παρακαλώ από προχθές. Δηλ. το 10%του ημερομίσθιου του ανειδίκευτου εργάτη.Θα μου πείτε , τι την θέλει ο εργάτης την τάρτα , αυτός έχει να πληρώσει νοίκι να φάει το φαγητό του, η τάρτα του έλειψε ;
Ρωτάει , λοιπόν , ο ρεπόρτερ τον γέρο συνταξιούχο στην λαϊκή πως βλέπει τις τιμές.
Κλαυθμός και οδυρμός για την ακρίβεια .
Δυο βηματα πιο κει ο γκαλοπ του λεει :ποιον θεωρειτε καταλληλοτερο για πρωθυπουργο;
Καραμανλής (54%)
Σχιζοφρένεια ;