Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Το πάγιο


Αμάν τι ανακούφιση που νιώθω αυτή τη στιγμή ! Μόλις επανήλθα στον κόσμο των blogers και θα μπορούσα να πω ότι είμαι ευτυχής. Οι μαγκιές όλες πληρώνονται και μάλιστα ακριβά. Ηθελα να αποκτήσω γρήγορο internet και να απαλλαγώ από το πάγιο του ΟΤΕ. Εκεί ήταν και που την πάτησα και μάλιστα χρονιάρες μέρες . Από σήμερα σας διακόπτουμε , μου είπαν, ωραία είπα και πότε θα συνδεθούμε ? Σε 24 ώρες . Τέλεια ! Περάσαν οι ώρες περάσαν και άλλες ώρες , άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια , διότι έπαιρνα ένα τηλέφωνο να μου πουν τι γίνεται . Σου απαντούν νέα παιδιά ήρωες, τα έρημα διότι δεν ξέρουν τι να πουν και λένε όλο τα ιδία , όπως τα χουν δασκαλέψει . Πάω στα γραφεία τους και τι να δω ανθρώπους εκτός εαυτού να ωρύονται . Του είχαν στείλει τρεις μήνες λογαριασμό αλλά η σύνδεση ακόμα εκκρεμούσε . Παράπονα , παράπονα από όλους μέχρι να έρθει η σειρά μου. Α, σημειωτέον ότι για να μπεις εκεί μέσα αφήνεις όλα τα στοιχεία σου και σε παραλαμβάνει security . Η απόφαση είχε ληφθεί. Τι συμβαίνει με μένα , του λέω . Τακ τακ τα πλήκτρα στο PC. Βλέπω βλάβη στο χαλκό και σε απόσταση 2800 μ. από το σπίτι σας . Αυτό μου λέτε τώρα μέρες και δεν μπορείτε να φτιάξετε ένα χάλκινο σύρμα , αφού ξέρετε και την ακριβή απόσταση που είναι κομμένο? Παρακαλώ, θέλω αυτή τη στιγμή να κάνω μια αίτηση που θα αίρει την προηγούμενη για προσφορά κάθε υπηρεσίας από εσάς. Εκτόνωση!Επιστροφή στον ΟΤΕ. Μέτα ένα μήνα μου λένε . Τι να πω . Ότι πείτε . Και μετά από το μηνά ήρθα . Ήρθα στο αγαπημένο μου blog. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ολους .

1 σχόλιο:

JaCk είπε...

hi!! good post, can i know what is written ?? and which is the girl ? eh ehe eh