Παρασκευή, 4 Απριλίου 2008

Διόδια =Οδοφράγματα


Όταν τέλειωσε η Αττική Οδός και δόθηκε στην κυκλοφορία , ήμουνα ένας από τους πρώτους που απόλαυσα την τελειότητα του δρόμου στην οδηγική άνεση και ασφάλεια, όπως και χιλιάδες συμπολίτες μου απολαμβάνουν καθημερινά πλέον.
Προβλεπόταν ότι θα κορεστεί γύρω στο 2012, τώρα είναι ήδη κορεσμένος.
Η Αττική Οδός είναι ένας πολύ ακριβός δρόμος .
Οι κατασκευαστικές εταιρίες που τον φτιάξανε , όχι όμως εξ ολοκλήρου με δικά τους κεφάλαια συμμετείχε και το κράτος , απαίτησαν και πήραν ένα πολύ καλό τίμημα διοδίων .
Ο δρόμος αυτός αποτελεί ένα κατασκευαστικό πρότυπο για τη χώρα μας , λειτουργεί όμως ως ιδιωτικός .
Αυτό το επιχειρηματικό εγχείρημα θεωρήθηκε επιτυχημένο , τόσο που άνοιξε η όρεξη όλων αυτών που αποτελούν το τραστ των κατασκευαστικών στη χώρα μας και όχι μόνο.
Πλησίασαν , τι πλησίασαν κολλητοί είναι όλοι, τους πολιτικούς και ιδού το αποτέλεσμα.
Δόθηκε , λέει όλο το εθνικό δίκτυο στις εταιρείες αυτές για να το αναμορφώσουν κατασκευάζοντας όπου πρέπει και συντηρώντας το όπου είναι ήδη φτιαγμένο.
Έγινε έτσι αντιληπτό σε όλους μας από την 1 του Απρίλη ,χωρίς να είναι ψέμα , η αύξηση της τιμής των διοδίων όλης της χώρας .
Το οδικό δίκτυο όλης της Ελλάδας είναι πλέον ιδιωτικό. Αποτελεί επιχείρηση ενός τραστ κατασκευαστών που οι Έλληνες θα τους πληρώνουν μέχρι και τα τρισέγγονα και τα τετρασέγγονα τους.
Η ανικανότητα αυτών που μας κυβερνούν και που εμείς τους ψηφίζουμε, για να μην ξεχνιόμαστε,είναι πολύ ακριβή.
Θα μου πείτε και πως θα αποκτήσουμε δρόμους άνετους και ασφαλείς?
Αφού θέλουμε καλό οδικό δίκτυο που θα βρει το κράτος τόσα χρήματα για να το φτιάξει ,τώρα που θα αρχίσουν να κλείνουν και οι στρόφιγγες της Ευρώπης?
Και αυτοί οι άνθρωποι που βάζουν τα χρήματα τους, την τεχνογνωσία τους, να μην πληρωθούν, τι τζάμπα θα δουλέψουν , να μην τα πάρουν πίσω ?
Και λεφτά υπάρχουν και δρόμους άνετους και ασφαλείς μπορούμε να κάνουμε και χωρίς τα λεφτά της Ευρώπης και το κυριότερο χωρίς αυτά τα οδοφράγματα των διοδίων που προσβάλουν βάναυσα τους πολίτες αυτής της ρημαδοχώρας, που κανείς ποτέ δεν τους σεβάστηκε,με το να στέκονται και να περιμένουν για να περάσουν δίνοντας 2-3 ευρώ.
Ο καθένας από εμάς χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του ανάλογα με τις ανάγκες του και κατά πως αυτός θέλει.
Έτσι ανάλογα με την κατανάλωση που έχει ο καθένας με 2-3 λεπτά στο καύσιμο έχεις εξασφαλίσει τόσα χρήματα που φθανουν αλλά και περισσεύουν.
Μέτρο δικαιότερο , διότι θα πληρώνει και ο χρηστής του επαρχιακού δικτύου και φυσικά και αυτός θα έχει δικαίωμα στην κατασκευή καλύτερων δρόμων και στο χωρώ που ζει και κινείται.
Άκουσα ότι μερικοί φωστήρες φιλοδοξούν να στήσουν οδοφράγματα και στην Αθήνα μέσα .
Τι καλά τους ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το μεγαλύτερο πήξιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: