Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Θάνατος στα σκουπίδια !


Δεκαεφτάχρονη έγκυος βρέθηκε νεκρή κάτω από τις ερπύστριες μπουλντόζας .
Δεν πρόλαβε να φάει σκουπίδια!
Τρελαίνομαι δεν το χωράει ο νους μου !Είναι δυνατόν ?
Δε μπορώ να σχολιάσω το γεγονός, αδυνατώ!

Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Τίτλος


Είμαστε πάλι πρωταθλητές!!!!

Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Ο Σερ


Ο Σερ Βασίλης Μαρκεζίνης μίλησε χθες το βραδύ στο Μέγαρο Μουσικής στα πλαίσια του Megaron Plus . Το θέμα "Σκοτεινό Μεγαλείο . Η προσωπικότητα μεγάλων δημιουργών μέσα από τα έργα τους" . Παρακολούθησα αυτή την παρουσίαση .Ο ομιλητής στάθηκε στην προσπάθεια του να εξερευνήσει τον χαρακτήρα του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου Jacques- Louis David .Ο David έζησε κατά την περίοδο της Μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης του 1789. Ο Σερ Μαρκεζίνης δεν μπορούσε παρά να αναφερθεί και στο αριστούργημα του David που απεικονίζει τον μεγάλο επαναστάτη Marat.
Πως ωμός ένας Σερ θα μπορούσε να κατανοήσει τις πράξεις ενός επαναστάτη, στις οποίες και αναφέρθηκε, αφού ο ίδιος είναι ένας γόνος της Αστικής Τάξης?
Μπορεί ένας αστός να κατανοήσει ότι , όποιος συμμετέχει σε μια επανάσταση και μάλιστα από ηγετική θέση δεν σπέρνει στο δρόμο ροδοπέταλα?
Πως να κατανοήσει ένας αστός ότι , όταν μια επανάσταση επαγγέλλεται , ελευθεριά , ισότητα αδελφότητα ,αυτοί που θα σταθούν εμπόδιο δεν έχουν τύχη?
Κατανοώ τις θέσεις του Σερ Μαρκεζίνη απέναντι στον επαναστάτη Marat.
Όσον αφορά το σκοτεινό μεγαλείο των μεγάλων δημιουργών ως προς την σεξουαλική τους συμπεριφορά , δεν νομίζω ότι συγκινεί κανένα σήμερα.
Ούτε και αυτούς τους ιδίους τους μεγαλοαστούς, που τον πλαισίωσαν στην χθεσινοβραδινή ομιλία , ενθουσίασε.
Είναι λυπηρό να έρχονται Έλληνες που πρόκοψαν εις Εσπερίαν μέχρι και του τίτλου του Σερ , να τους παρέχεται το Μέγαρο Μουσικής και να ασχολούνται με το αν είχε βιτσιά Wolfang Amadeus Mozart, όταν έγραφε τα υπέροχα μουσικά έργα του.
Κύριε καθηγητά της Νομικής σχολής των πολλών πανεπιστημίων της αλλοδαπής ,άλλα θα θέλαμε να ακούσουμε εμείς εδώ οι ιθαγενείς.
Τι θα θέλαμε?
Βρείτε το μονός και όταν ξανάρθετε μας το λέτε.
Το Μέγαρο, θα σας το έχει στη διάθεση σας ο κ. Χρήστος Λαμπράκης.

Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Διπλωματία.



Να φοβόμαστε τους Αγγλοσάξονες.
Είναι μεγάλα καθίκια και δεν ξέρουν να χάνουν !
Διαβάσατε τους ταϊμς μετά το Βουκουρέστι?
Παραλήρημα υπέρ των Σκοπίων και κατά της Ελλάδας.
Αλλά , δεν βλέπω και την τεράστια επιτυχία μας ,το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ το πήραν, για το περιτύλιγμα είναι ο καυγάς.
Η μαγκιά θα είναι τώρα, ούτε το Μακεδονία.
Έχουμε , ούμπαλα?

Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Διόδια =Οδοφράγματα


Όταν τέλειωσε η Αττική Οδός και δόθηκε στην κυκλοφορία , ήμουνα ένας από τους πρώτους που απόλαυσα την τελειότητα του δρόμου στην οδηγική άνεση και ασφάλεια, όπως και χιλιάδες συμπολίτες μου απολαμβάνουν καθημερινά πλέον.
Προβλεπόταν ότι θα κορεστεί γύρω στο 2012, τώρα είναι ήδη κορεσμένος.
Η Αττική Οδός είναι ένας πολύ ακριβός δρόμος .
Οι κατασκευαστικές εταιρίες που τον φτιάξανε , όχι όμως εξ ολοκλήρου με δικά τους κεφάλαια συμμετείχε και το κράτος , απαίτησαν και πήραν ένα πολύ καλό τίμημα διοδίων .
Ο δρόμος αυτός αποτελεί ένα κατασκευαστικό πρότυπο για τη χώρα μας , λειτουργεί όμως ως ιδιωτικός .
Αυτό το επιχειρηματικό εγχείρημα θεωρήθηκε επιτυχημένο , τόσο που άνοιξε η όρεξη όλων αυτών που αποτελούν το τραστ των κατασκευαστικών στη χώρα μας και όχι μόνο.
Πλησίασαν , τι πλησίασαν κολλητοί είναι όλοι, τους πολιτικούς και ιδού το αποτέλεσμα.
Δόθηκε , λέει όλο το εθνικό δίκτυο στις εταιρείες αυτές για να το αναμορφώσουν κατασκευάζοντας όπου πρέπει και συντηρώντας το όπου είναι ήδη φτιαγμένο.
Έγινε έτσι αντιληπτό σε όλους μας από την 1 του Απρίλη ,χωρίς να είναι ψέμα , η αύξηση της τιμής των διοδίων όλης της χώρας .
Το οδικό δίκτυο όλης της Ελλάδας είναι πλέον ιδιωτικό. Αποτελεί επιχείρηση ενός τραστ κατασκευαστών που οι Έλληνες θα τους πληρώνουν μέχρι και τα τρισέγγονα και τα τετρασέγγονα τους.
Η ανικανότητα αυτών που μας κυβερνούν και που εμείς τους ψηφίζουμε, για να μην ξεχνιόμαστε,είναι πολύ ακριβή.
Θα μου πείτε και πως θα αποκτήσουμε δρόμους άνετους και ασφαλείς?
Αφού θέλουμε καλό οδικό δίκτυο που θα βρει το κράτος τόσα χρήματα για να το φτιάξει ,τώρα που θα αρχίσουν να κλείνουν και οι στρόφιγγες της Ευρώπης?
Και αυτοί οι άνθρωποι που βάζουν τα χρήματα τους, την τεχνογνωσία τους, να μην πληρωθούν, τι τζάμπα θα δουλέψουν , να μην τα πάρουν πίσω ?
Και λεφτά υπάρχουν και δρόμους άνετους και ασφαλείς μπορούμε να κάνουμε και χωρίς τα λεφτά της Ευρώπης και το κυριότερο χωρίς αυτά τα οδοφράγματα των διοδίων που προσβάλουν βάναυσα τους πολίτες αυτής της ρημαδοχώρας, που κανείς ποτέ δεν τους σεβάστηκε,με το να στέκονται και να περιμένουν για να περάσουν δίνοντας 2-3 ευρώ.
Ο καθένας από εμάς χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του ανάλογα με τις ανάγκες του και κατά πως αυτός θέλει.
Έτσι ανάλογα με την κατανάλωση που έχει ο καθένας με 2-3 λεπτά στο καύσιμο έχεις εξασφαλίσει τόσα χρήματα που φθανουν αλλά και περισσεύουν.
Μέτρο δικαιότερο , διότι θα πληρώνει και ο χρηστής του επαρχιακού δικτύου και φυσικά και αυτός θα έχει δικαίωμα στην κατασκευή καλύτερων δρόμων και στο χωρώ που ζει και κινείται.
Άκουσα ότι μερικοί φωστήρες φιλοδοξούν να στήσουν οδοφράγματα και στην Αθήνα μέσα .
Τι καλά τους ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το μεγαλύτερο πήξιμο.